
Katarzyna Stokłosa

Zaczynała jako dziennikarka prasowa i radiowa, skupiając się głównie na muzyce oraz wydarzeniach kulturalnych. Doświadczenia zawodowe zdobywała w agencjach eventowych, biurach festiwalowych oraz przy organizacji koncertów czy wernisaży.
Przez 6 lat związana zawodowo z siecią Empik, gdzie jako specjalistka ds. PR dbała między innymi o wizerunek marki, organizację gali Bestsellerów Empiku czy konkurs na najlepszą książkę dziecięcą. W tej samej firmie stworzyła i powołała do życia dział Content Marketingu, którym kierowała przez dwa lata.
Od ponad 6 lat pracuje w wytwórni Kayax, gdzie obecnie obejmuje stanowisko szefowej marketingu i sprzedaży. Koordynowała projekty wydawnicze takich artystów jak Nosowska, Krzysztof Zalewski, Brodka, Mery Spolsky czy Karaś/Rogucki.
Od kilku lat prowadzi zajęcia na warszawskim Uniwersytecie SWPS z zarządzania projektami dla studentów ze specjalizacji Agent, producent, manager.
